Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nog nooit problemen mee gehad!

)
DieL_Zor schreef:Mij werd ook altijd wijsgemaakt dat je een nat paard niet mag zadelen. Heb een hele tijd terug toen ook een topic geopend erover en ook hieruit bleek dat 9 van de 10 mensen gewoon het zand en modder eraf halen en dan opzadelenEn ikzelf nu ook gewoon.
. In de winter werden ze ook met koud water gewassen warm water was er niet eens. Moet je nu niet meer doen dan ben je een dierenbeul.
aerdenhout1 schreef:Zorgen dat je paard een wei heeft waar bomen op staan en die niet zo modderig is!
Geen enkel paard vind het leuk om in de regen te staan zonder schuilplek ( en dan bedoel ik niet zozeer een stal maar bomen b.v) en droge voeten!
Sorry naturals maar in Nederland kan je op maar heel weinig plekjes je paard natural houden!
Mijn paard staat in een wei met 2 grote open stallen. In de winter was de eerste 10 meter van de wei nogal modderig. Ze kon natuurlijk binnen gaan staan of verder in de wei onder de bomen gaan schuilen maar dat vertikt ze. Of het nu sneeuwt, regent, vriest, maakt niet uit, ze blijft hoe dan ook buiten staan. Ze gaat alleen naar binnen om te eten of als het echt heel erg warm is. Dus een paard houdt er wel degelijk van om in de regen te staan. 
aerdenhout1 schreef:Zorgen dat je paard een wei heeft waar bomen op staan en die niet zo modderig is!
Geen enkel paard vind het leuk om in de regen te staan zonder schuilplek ( en dan bedoel ik niet zozeer een stal maar bomen b.v) en droge voeten!
Sorry naturals maar in Nederland kan je op maar heel weinig plekjes je paard natural houden!
?
.
met deze gevallen regen! Maar of dat zo "natuurlijk" is voor je paard??? dacht het niet. Want ook rollen in de modder is natuurlijk