Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Op onze wei is alleen een zelfgebouwde stal waarin ook ik kan schuilen. Ben erin gaan staan toen ik er ook met onweer was, paard kwam erbij staan, het was best heftig aan het onweren maar zij stond 'm gewoon hard te chillen.

GabySharif schreef:Mijn paardje staat sinds een Zondag dag en nacht op de wei omdat hij een peesblessure heeft.
Maar gisteren ging het opeens heel hard onweren hierzo.
Volgens mij heeft hij er geen last van gehad want hij stond er rustig op het land.
Hoe reageren jullie paarden op onweer en wat kan je eraan aan doen wanneer ze er toch bang voor worden ?
gohya schreef:Maar ik blijf het altijd eng vinden hoor,ze staan wel 24/7 buiten in het open land.De onweer van afgelopen nacht heeft een 2 jarig paardje van een bokker het leven gekost.Echt veilig is het niet in de wei met onweer.

Yessy schreef:De meeste paarden interesseert het niets, inclusief die van mezelf. Toch haal ik haar altijd binnen met onweer. Op het dak van de stal staan geleiders en in een weiland zijn paarden toch vaak het hoogste punt.