ik sta nu op een mooie en goede stalling, helaas moet ik daar noodgedwongen weg, omdat ik geen auto meer heb en de stalling niet te bereiken is met het openbaar vervoer, en aangezien ik er elke dag heen wil, gaat dat absoluut niet lukken.
Ik heb voor een stalling dichter bij mij in de buurt gekeken, gelukkig is daar een plek.
Heb alles geregeld, paardje kan as. maandag opgehaald worden, en dan lekker naar haar nieuwe stal ..
nu het probleem, de "Oude" pensioneigenaar, zegt nu dat ik een maand opzeg termijn heb, dat hangt op een vaag vies blaadje bij de stallen.
Ik heb hier nooit iets over gehoord, en vroeg me af of hij dit zomaar kan maken.
Of moet de pensioneigenaar van te voren een contract maken met de regels, die ik dan moet ondertekeken. Dat lijkt mij logisch.
Bij alle dingen die ik me kan bedenken waarbij ik een opzegtermijn heb, heb ik ervoor getekend.
Ik kan ontzettend goed met de "oude" pensioneigenaar, hij weet dat ik er elke dag heen wil .. en dat voorheen ook deed toen ik nog een auto had.
Noodgedwongen moet ik dus iets anders, omdat ik het beste wil voor mijn paard.. Dit valt mij nogal rauw op mijn dak, en ben er ook behoorlijk verdrietig van, het idee alleen al dat ik een maand lang bijna niet bij mijn paard kan komen
.Hoe denken jullie hierover? Sta ik in mijn recht om mijn paard toch te verhuizen?
Groetjes Dieuwke
is heel normaal hoor op stallen 

)
(voel me het prettigst bij zo min mogelijk drukte) maar overal was een opzegtermijn,