Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TurdusMerula schreef:Ik heb er ook alleen maar goede ervaringen mee...
Heb je 'de echte'?
Princesj schreef:Ik vind het ook een wondermiddel, hoe erg de klitten ook zijn ik krijg ze er zo uit, inclusief al het vuil..
Misschien laat je het te kort inwerken?
MysticTinker schreef:Misschien is dat het probleem? Moet je toch sneller beginnen met borstelen?
In ieder geval hier ook alleen maar goede ervaringen.. Ik wrijf het erin, pak de pluk manen bovenaan vast, en dan begin ik van onderaf met borstelen.. ik krijg zelfs de ergste klitten en dreadlocks en met gemak uit..
Heb zelfs nog ooit een topic geopend met foto's van de mega-geklitte staart van mijn tinker:
[ITP] Dikke staart in 5 stappen
MysticTinker schreef:Misschien is dat het probleem? Moet je toch sneller beginnen met borstelen?
In ieder geval hier ook alleen maar goede ervaringen.. Ik wrijf het erin, pak de pluk manen bovenaan vast, en dan begin ik van onderaf met borstelen.. ik krijg zelfs de ergste klitten en dreadlocks en met gemak uit..
Heb zelfs nog ooit een topic geopend met foto's van de mega-geklitte staart van mijn tinker:
[ITP] Dikke staart in 5 stappen
) nog steeds minderd an welk ander product ook MysticTinker schreef:En hoe haal je de klitten eruit? Met je vingers, met een kam, met een harde borstel, met een plastic paardenkam, met een metalen manenkam, met een osterborstel, met een mensenborstel?? Daar zit ook ontzettend veel verschil tussen..
Franciska15 schreef:Misschien ligt het gewoon aan de combinatie van manen, staart en Cowboy Magic? Bij mij werkt de ene shampoo of conditioner ook beter als de ander(ik weet dat het geen shampoo o.i.d. is, maar meer antiklit, maar als voorbeeld)..

Franciska15 schreef:Misschien ligt het gewoon aan de combinatie van manen, staart en Cowboy Magic? Bij mij werkt de ene shampoo of conditioner ook beter als de ander(ik weet dat het geen shampoo o.i.d. is, maar meer antiklit, maar als voorbeeld)..