Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mammaslamma schreef:Heb sinds kort 2 pony;s erbij, nu gaan ze ineens kuilen graven, en geen kleintjes, er zit er 1 bij van minstens 40 cm diep.
Mijn eigen paard doet het niet, alleen deze 2 schurken, eigenlijk pas sinds de grond bevroren is, iemand tips wat ik eraan kan doen?
Tegen de verveling heb ik al boomstronken liggen om te knagen, anders beginnen ze ook aan het houtwerk.....
friesiszwart schreef:mammaslamma schreef:Heb sinds kort 2 pony;s erbij, nu gaan ze ineens kuilen graven, en geen kleintjes, er zit er 1 bij van minstens 40 cm diep.
Mijn eigen paard doet het niet, alleen deze 2 schurken, eigenlijk pas sinds de grond bevroren is, iemand tips wat ik eraan kan doen?
Tegen de verveling heb ik al boomstronken liggen om te knagen, anders beginnen ze ook aan het houtwerk.....
wellicht enters / twenters???
aerdenhout1 schreef:Breek me de bek niet open...kuilen waar een Duitser jaloers op zou zijn!
Voor de mineralen...gek dan, dat maar 1 of 2 paarden het doen en de rest niet!
Volgens mij willen ze gewoon een gat graven en zo onder de omheining door te kruipen naar de vrijheid!
Ondankbare rot honden!
nee maar die pony doet het al sinds ik haar heb. als ze op zand staat gaat ze graven. en het liefst zo diep en groot mogelijk zodat ze zich erin kan verstoppen. paard is ook een fanatiek graver. ik denk niet dat het door een mineraaltekort komt. in ieder geval niet bij mijn paarden. die zoeken gewoon een manier om zich bezig te houden. aerdenhout1 schreef:Breek me de bek niet open...kuilen waar een Duitser jaloers op zou zijn!
Voor de mineralen...gek dan, dat maar 1 of 2 paarden het doen en de rest niet!
Volgens mij willen ze gewoon een gat graven en zo onder de omheining door te kruipen naar de vrijheid!
Ondankbare rot honden!
.... ik geloofde m'n ogen niet en vergat het te filmen voor de eigenaar als bewijs......
ze weten verrekte goed dat het niet mag, als ze willen beginnen en ik mopper dan spurten ze alle kanten op, maar als ik mijn hielen heb gelicht dan zijn ze alweer aan het graven.
zijn net struisvogels, staan ze met hun hoofd in het zand, zie je alleen een stuk achterhand erboven uit steken.
heb toch een paar spierballen