zou jij je mest laten. Nou toen ging ik toch denken waar ik het zou laten.
Wat doen jullie? of wat denken jullie?
Ben erg benieuwt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zullen onze hondjes prachtig vinden trouwens.
JoyCiej007 schreef:op een mesthoop die tevens aan de gestelde eisen voldoet, dus niet 'kaal' op de grond maar op een laag beton oid (omdat anders de meststoffen in de bodem zakken e.d.) en als je dan genoeg hebt laten ophalen/wegbrengen, daar betaal je helaas meestal voor.
Of je moet particulieren vinden die graag wat kruiwagens willen om hun tuin te bemesten; vandaar dat stallen, manege's e.d. vaak ook bordjes aan de weg hebben staan met 'gratis stalmest' of 'gratis weidemest'. Beter gratis weggeven dan wegbrengen/laten ophalen en dan moeten betalen.
Overigens is er ook een periode per jaar dat je geen mest over de weg mag vervoeren, maar weet zo even niet meer wanneer precies.

Sabinaa__ schreef:Iemand vroeg aan mij wat zou je doen als je een eigen paard bij je aan huis staat, waar
zou jij je mest laten. Nou toen ging ik toch denken waar ik het zou laten.
Wat doen jullie? of wat denken jullie?
Ben erg benieuwt!
Peerke_ schreef:Gewoon een manege of ander paardenbedrijf zoeken waar de mest wordt opgehaald, vaak kun je daar voor weinig zo nu en dan eens een aanhangertje erbij gooien