Mijn paard breekt echt aaaaalllleeeesss af!! Nouja.. Alles... Stallen..
Ik stond eerst op een manege... Daar heeft ie denk ik...
6 stallen gemold?? Van planken doortrappen, tot de tralies doortrappen toe... Toen heeft ie in een container gestaan.. Ik denk zo'n 4 uur.. Toen zat daar ook een gat in...
Er is zelf een stal gebouwd speciaal voor hem!! Die moest dan ook 'Trippelproof' zijn... Lees: helemaal van beton.. Alleen de staldeur niet.. Met als gevolg.. Dat hij de deur er wel uittrapte! En op de waterbak ging zitten.. Zodat deze ging knappen
Toen gaf ik het er altijd op dat hij weidegang moest hebben.. (Hier stond hij altijd op stal.. Tenzij ik ging rijden ofzo.. )
Maar! Nu ben ik verhuisd.. Naar een stal met weidegang overdag.. En je raad het al... Stal kapot! En hoe!
1 wand is helemaal gebogen, andere wand is het ijzer op 2 plekken geknapt... en 4 planken eruit! En dit zijn echt sterke stallen! Hij heeft hier nu ehm.. 2 maand ingestaan.... Hij heeft een luikje in zn stal, die altijd open is.. Dus hij kan lekker naar buiten kijken.. 2 paarden staan naast hem.. (1 kreeg dus vandaag de planken op zich
) Dus dat is het ook niet.. Ik weet echt niet meer wat ik nog meer kan doen...24/7 op wei is ook geen oplossing.... Heb ik ook wel eens geprobeerd.. Maar dan breekt hij gewoon de weides af!!! Gaat ie met de omheining aan de wandel.. En ja zelfs als er stroom op staat!!! Ik heb echt een bijzonder paard!!!
Maar goed.. Dit is natuulijk niet leuk.. Gelukkig doet deze staleigenaar er absoluut niet moeilijk over.. Maar dit kan natuurlijk niet zo..
Heeft iemand tips tegen een heeeeeeeeeel extreem afbreek paard???

) Maar ze hebben hem ook wel eens gevonden toen hij lekker aan het rollen was in de bak.. Hij loopt niet weg...! Bij deze stal had hij de zijkant eruit gebroken.. Dus hij kon nergens heen.. Maar ik verwacht als hij zou gaan lopen dat hij dan naar het voer zou gaan...