Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ILoveEvelien schreef:Je kan ook zo'n zoutliksteen nemen, daar zijn ze behoorlijk lang zoet mee, zonder al die suikers. (zouden ook heel veel mineralen in zitten, maar ik weet niet of dat waar is)
dijhsa schreef:liksteen, dikke wortels: lekker lang knagen! 8-kantige voerbal met redelijk groot gat waar je stukken appel en wortel in kan doen,(http://www.zeldenruststables.nl , daar heb ik m gekocht, hij vind t geweldig zn stal te "stofzuigen") skippybal of een gewone voetbal, pion met een touw erin en lus eraan ( dikke knoop aan de binnenkant van de pion, lus er boven uit) takken ja, ook een goed idee..,uh..meer weet ik even niet..succes, want dit is rot voor je paardje om binnen te moeten staan..
Citaat:Normaal kreeg hij onbeperkt hooi en 2 kilo bix, nu krijgt een halve kilo en van mij af en toe een appel of een handje miuesli. Hij slaat nu ook heel irritant met zijn hoofd tegen de muur en met zijn pijnlijke voet op de grond. Zal blij zijn als het voorbij is!