Nu dacht ik aan paardentandarts en had iemand gevonden die je daar voor opleid..(is geloof ik nog een vrij beroep,maar een 'erkenning'moet je gaan halen in Florida) Goed, ik die man bellen, zegt ie dat ie alleen opleidingen geeft voor,NIET nederlanders..
Dus ik vroeg waarom dan..waarop hij zei dat er al zoveel zijn in Nederland dat ik die inverstering noooiit terug kan betalen...
Nou ja goed, dit werd me niet erg vriendelijk verteld en hij was erg kortaf..
Nu ben ik dus even een beetje
zo dus.. Nou, weet er iemand misschien iets leuks, waar je niet te lang voor hoeft te leren..NIet dat leren een probleem is,maar het aantal jaren vind ik zo veel..Achja, roep wat er in je opkomt!(wil misschien wel voor 7 maanden naar usa voor hoefsmid,maar om dat nu als meid te doen?? en ik durf niet alleen hahaha)
Nou heel graag reacties !
Groetjes!

Grr. Of je moet eigenaar zijn van zo'n manege. Maar echt werk in de paardenwereld, voor een goed loon, is vaak toch moeilijk te vinden. En vaak is het zwaar werk, wat je niet tot je 65ste volhoud. Ik wil je droom niet verpesten, maar je moet het werken met paarden niet romantiseren. Maar als je het echt graag wilt, dan kom je er wel