, heb ik aan een andere eigenaar gevraag of ik zijn paard mocht verzorgen.Ik wou al lang vragen of ik zijn paard mocht verzorgen omdat Lector (naam van het paard) er niet zo goed uitziet.
Hij staat al ong. 5 jaar op zijn wei en is 18 jaar en er wordt niks mee gedaan .. zelf niet gepoetst !
De eigenaar komt wel vaak maar loopt dan een beetje rond op de stalling, geeft Lector eten en voor de rest niks..
In de zomer heeft Lector ook veel last van zomereczeem en zijn staart en manen zijn daardoor erg toegetakeld !
toen had ik al verschillende folders aan de eigenaar gegeven met uitleg over producten die echt werkte en hij zij dat hij het had gekocht maar dat het niet werkte.
Maar hij smeerde het er ook maar 1 keer op terwijl dit wel vaker moest gebeuren...
Maar nu mag ik hem dus verzorgen
.Maar door zijn zomereczeem zien zijn staart en manen er echt niet uit!
Ook de rest van zijn vacht is dof en hij heeft veel wondjes.
Hij staat er ook altijd zo lusteloos bij, dat komt denk ik wel omdat hij niks vaan aandacht krijgt hij heeft ook geen ander paardje op zijn wei. Maar ik wouw nu vooral grondwerk met hem doen en als het mag van de eigenaar ga ik er ook mee beginnen rijden. ( Daar had hij nu nog een probleem mee omdat ik eerst een andere verzekering moet hebben).
Maar mijn vraag is dus Weten jullie nog allerlei trucjes voor:
Een betere vacht ?
En misschien iets tegen de wondjes (vooral kleine littekens) ?
En ook tegen zo'n doffe vacht ?
Zou lijnzaadolie goed voor hem zijn ?
Zelf had ik ook al een paar ideetjes maar ik zou het wel handig vinden mocht ik er nog een paar hebben

Laat een berichtje achter !

Geen krachtvoer meer geven?