Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JaniekKayla schreef:Hallo, ik zit met een dilemma. Mijn paard staat op dit moment op een pensioenstalling, waar ik het goed naar mijn zin heb. De locatie is perfect alleen staan er teveel paarden op een te klein stuk wei. In de winter staan ze alleen in de blubber en gaan ze zich vervelen. Mijn paard is een echte merrie en vaak behoorlijk hengstig. Nu staan er twee ruinen die lang hengst zijn geweest. Mijn merrie is al meerdere keren flink opgengehaald. Meerdere keren op haar rug, billen en onder haar staart Niet zomaar een wondje maar diepe grote wonden. Dacht dit op te lossen met een deken erop te leggen. Als resultaat kapotte deken en ze hebben haar nu op haar oog te pakken gehad. Langs haar oog is het helemaal opgengescheurt. Ik ben het eerlijk gezegd wel beu op deze manier. De paarden appart zetten is geen optie, want dat wil de pensioeneigenaar niet. Ik zit er dus hard aan te denken om naar een andere stal te gaan. Heb er al een in de buurt op het oog, alleen ben wel bang voor de verandering.
Wat vinden jullie hiervan?