ik wil samen met mijn zusje een shetlander of klein welshje kopen, stalling enz hebben we allemaal al.
Ik heb dus een advertentie op marktplaats gezet, en heb als reactie iemand gehad, die doet in de zomer ponykampen enzo met heel wat ponys, en die hebben in de winter geen plek voor een aantal ponys.
Dus kan ik vanaf september, een half jaar een pony gratis zeg maar krijgen, en dan na een half jaar gaat hij weer terug.
wij moeten dan zelf het voer, ontwormen, hoefsmid en intenting van dit jaar betalen, verder eventuele dierenartskosten betalen zij....
de pony is goed verkeersmak en heel lief met rijden.
Op zich vind ik het wel een goede oefening om te kijken of we het gewoon redden enz, ik denk dat we het makkelijk redden aangezien ik nu ook elke dag naar me verzorgponys ga.. waar hij dan ook komt te staan.
zouden jullie dit dsoen als je dit aangeboden kreeg? ik krijg trouwens ook gratis dekens, zadel en hoofdstel erbij....
het lijkt mij wel leuk, als e rmaar duidelijke afspraken op papier staan zoals over de dierenarts kosten....
naja in ieder geval, zouden jullie dit doen?
Je kunt (vooraf) informeren of je de pony dan eventueel kunt kopen?
Ik hoop dus dat ze er gauw achter komt wie die pony te koop heeft gezet... en een pony in de winter tijdelijk ergens anders onderbrengen bij iemand die er op dat moment meer tijd en aandacht aan kan besteden terwijl de pony wel in Afke's bezit blijft lijkt mij een super oplossing voor zo'n pony. Ik zou zo'n kans dan ook zeker aangrijpen om te ontdekken of je idd de verantwoordelijkheid van een eigen pony aan kan en wil. En tsja... het boos zijn van sannetje en haar moeder lijken mij enigzins overtrokken...de pony blijft immers gewoon in Afke's bezit, ze zorgt alleen maar dat het beestje het zo goed mogelijk heeft... het mes snijdt aan 2 kanten zo...
Het verhaal wordt steeds warriger/onbegrijpelijker (voor mij) ?