Ik bedoel zoiets als dit:

Zijn er hier bokkers die al langer op vergelijkbare wijze ruwvoer verstrekken?
Wat is jullie ervaring?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ik weet t niet maar ik ben ook benieuwd! bulck schreef:Ik vind het er eigenlijk niet vriendelijk uitzien. Waarom onbeperkt willen voeren als je geen tonnetje wil?? Leg dan gewoon minder neer...
En dan dat ijzer, gaat op de duur toch irritatie geven denk ik en wat als er eens eentje inspringt of schraapt (ja die bestaan)
Nee niet vriendelijk en veilig.
bulck schreef:Ik vind het er eigenlijk niet vriendelijk uitzien. Waarom onbeperkt willen voeren als je geen tonnetje wil?? Leg dan gewoon minder neer...
Bij de paardendrogist hebben ze hooinetten met fijne mazen ( 5 cm dacht ik) Dani62 schreef:bulck schreef:Ik vind het er eigenlijk niet vriendelijk uitzien. Waarom onbeperkt willen voeren als je geen tonnetje wil?? Leg dan gewoon minder neer...
Onbeperkt eten houdt ze wel warm in de winter. Daarom is zoiets een uitstekende oplossing voor paarden die 's winters buiten blijven. Het gaat ook verveling tegen, en er gaat een stuk minder van je hooi verloren. Ik vind het ook niet zo vriendelijk om paarden een aantal uur met een lege maag te laten staan. Ze moeten toch gewoon iets te knabbelen hebben?
)
ze heeft ze allemaal al kapot gekauwd en de grotere maasnetten laat ze keurig met rust. ik hoop dat dit wel weer over gaat van madame, want ik vind die PD netjes erg prettig
vancky2005 schreef:Voor in de toekomst overweeg ik zo een maxi hooinet te kopen. Dat ziet er interessant uit.
) Nu zouden ze dan tegen de balken schuren.
.
.
.