Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Je kan het zo gek maken als dat je zelf wilt. Je moet kijken naar wat jij wilt doen met je pony, wat je op stal allemaal wel en niet wil of kan doen, hoe ver je wilt reizen en hoe je reist.
), denk dat je ook wel een beetje mazzel moet hebben. Mijne hoeft bijv geen ijzers, heeft hele sterkte hoeven. Dit scheelt je zo een flink bedrag! Ook is er in haar hele leven geen DA bij geweest (alleen voor t enten), er kan natuurlijk altijd wat gebeuren maar ik ga er van uit dat we nog wel een aantal jaar zonder DA-bezoekjes kunnen.
cis_celano schreef:randey schreef:ik ben gemiddeld zo'n 300 euro per maand kwijt en dan heb ik nog niks gespraard voor onverwachte uitgaven.
ben jij dit incl of excl. stalling kwijt? is dit incl vind sta je in mijn ogen lekker goedkoop
cis_celano schreef:randey schreef:ik ben gemiddeld zo'n 300 euro per maand kwijt en dan heb ik nog niks gespraard voor onverwachte uitgaven.
ben jij dit incl of excl. stalling kwijt? is dit incl vind sta je in mijn ogen lekker goedkoop