Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aswas schreef:Maar ik vraag mij af, MOET een haflinger bijgevoerd worden? Wat de beschutting betreft, denk ik dat er inderdaad niets mee gedaan zal worden. Ja, er staan een paar (inmiddels kale) bomen in de wei ernaast. Ik kan niet echt spreken van uit de wind of regen gaan staan. Maar of dit nu een noodzaak is voor een haflinger??? I don't know!
fab_pacha schreef:Dierenbescherming....!!
aswas schreef:Maar ik vraag mij af, MOET een haflinger bijgevoerd worden? Wat de beschutting betreft, denk ik dat er inderdaad niets mee gedaan zal worden. Ja, er staan een paar (inmiddels kale) bomen in de wei ernaast. Ik kan niet echt spreken van uit de wind of regen gaan staan. Maar of dit nu een noodzaak is voor een haflinger??? I don't know!

aswas schreef:Bedankt mensen! Ik ben toch via het boertje achter het adres aangegaan en ben naar de eigenaar zelf toegegaan. Hij vertelde dat dit weiland maar een tijdelijke plek was, en dat hij snel zijn paarden weg zou halen daar. En inderdaad, het einde van de vorige week heeft hij ze weggehaald, terug bij hem aan huis waar wel goede schuilmogelijkheden zijn.
Dat ik hem attendeerde op het scheurtje in de hoef kon hij alleen maar waarderen.
Het boertje bij mij op de hoek heeft me dus eigenlijk alleen wat angst ingejaagd om bij de eigenaar mijn zorgen uit te spreken. Misschien heeft hij wel gedacht er zelf last me te gaan krijgen? Maar in ieder geval, eind goed, al goed. Kan een slotje op.