Ik was al langer op zoek naar iets geschikts, maar kon eigenlijk niets vinden. eerst kwam ik achter de grote kunstof palletbakken, maar deze vond ik niet geschikt voor mijn shet en welsh a (te hoog).
Toen zag ik dit soort bakken, maar dan met een klep die je open kunt zetten. Deze vond ik weer te laag voor onze grootste
Maar, dankzij een aantal oudere topics toch de juiste zoektermen gevonden om op internet te zoeken.Ik moet zeggen, ik ben er erg blij mee! En de paarden ook

Via marktplaats:
Ik wil de bovenranden die uitsteken er nog wel afslijpen, voor de veiligheid.
Deze bakken zijn echt ideaal, de kleine pony's komen op deze manier aan minder voer dan de grote (die meer nodig heeft) doordat zij het door de kleine gaatjes trekken.
Eventueel ga ik bovenop nog een gaasrooster leggen, zodat de grote ook wat langer met het voer doet.
Nog een ander voordeel is dat de bakken gegalvaniseerd zijn, en dus niet roesten, al gaatjes in de bodemplaat hebben en absoluut niet duur zijn (15 euro per stuk).
Doordat ze een enorm laadvermogen hebben is het ook nog wel veilig als een paard er ooit in gaat staan.
Ik hoop dat ik met dit topic nog andere mensen op dit idee kan brengen, want het zijn echt handige bakken

!
Maar wel superhandig idee