Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flosje446 schreef:Van die grote hooinetten is geen optie, want de paddock is bijna helemaal rondom afgezet met schrikdraad om de shet er in te houden.

http://www.heunetzshop.de/Heunetze-alle ... 13_24.html 
ingeborg schreef:Gooien ze de kuipen om als ze het kuil op de grond gooien? Ik zag ergens een keer kuipen die in rubberen (trekker??)banden waren gezet. Paste precies en ze konden daardoor de kuipen niet omgooien en slopen. Maar goed ook dan kunnen ze het kuil eruit trekken en op de grond gooien.
DubbelDun schreef:Wat heeft het ene met het andere te maken ??
Je kunt de netten ook dwars op de omheining zetten, of zelfs middenin de paddock
Wat ik zelf gedaan heb is bij de netten die wél langs de omheining staan het stroomdraad 'ingepakt' met een rubber stuk slang zodat het isloeert en er geen stroom op het net komt te staan.
Je kunt ze evt verzwaren met bakstenen (doe ik met de waterbakken). Of de hengsels vastbinden aan palen (zorgen dat ze niet in het touw vast kunnen komen te zitten, dus wel palen direct tegen de hengsels plaatsen. De kuipen zijn bij de groothandel niet zo heel duur.