Mijn paard staat op dit moment op een stal waar ze een paar uur per dag naar buiten gaat. Ik heb het er prima naar m'n zin, maar Tivara duidelijk niet
Het begon met slaan tegen de wand tijdens het eten, en nu slaat ze vanuit het niets de hele tijd door als ze op stal staat. En wie ben ik dan om haar op te blijven sluiten?Ik ben een beetje aan het kijken naar de mogelijkheden hier in de buurt, vooral stallen waar de paarden veel naar buiten gaan. Ik heb ook evt. iets gevonden waar de 24/7 buiten zou staan. Een groepje van max. 5 paarden, overdag in de wei, 's avonds in de paddock met 2 schuilstallen. De paarden staan dan op 1 hectare grond. Ik weet alleen niet of dit haalbaar is voor mijn paard. Ze is geschoren, en ik rijd toch redelijk intensief met haar. Dus mijn vraag aan de bokkers is, of er mensen zijn die hun paard 24/7 buiten hebben staan, en geschoren hebben/intensief rijden, en hoe dat bevalt?
Edit;
Vergeten erbij te zetten, mijn paard wordt in de winter erg snel mager (DA kan niks vinden).

Ik hoor vaak genoeg andere verhalen, dat mensen toch eerst aan zichzelf denken en dan pas aan het welzijn van de paarden ("ja maar hier heb ik een binnenbak, solarium en een mooie warme kantine", terwijl het paard dag en nacht 'kapot' staat te gaan in de stal)