Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cp112 schreef:Eh, t'is geen goedkope deken geweest, dus ben niet van plan een nieuwe te kopen.... Heb nog wel een zwaardere die dus kussens onder de gesp heeft alleen heeft die hij nu op heeft niet. Is er niet 1 of ander kussentje achtig iets wat je eronder kan doen met klitteband oid.
Overigens heb ik al meer mensen gehoord met hetzelfde probleem...
Tooske schreef:Dan zit de sluiting toch niet lekker en dat zal ook zo blijven.
Ik kan ook als enig advies kopen om een nieuwe te kopen.
Zoals Amigo Rhino die hebben super voorsluitingen.
catalyst1 schreef:Je wil geen andere deken en geen borstbeschermer...dan zou ik gaan bidden dat het niet erger wordt.
Kussentje erachter maken lijkt me lastig.Hooguit zou je naar een dekenwassreij/hersteller kunnen gaan en daar vragen wat mogelijk is.
Sabinee__ schreef:cp112 schreef:Eh, t'is geen goedkope deken geweest, dus ben niet van plan een nieuwe te kopen.... Heb nog wel een zwaardere die dus kussens onder de gesp heeft alleen heeft die hij nu op heeft niet. Is er niet 1 of ander kussentje achtig iets wat je eronder kan doen met klitteband oid.
Overigens heb ik al meer mensen gehoord met hetzelfde probleem...
Oh, dus omdat jij veel geld hebt uitgegeven maakt het niet uit dat je paard er last van heeft, je koopt gewoon geen nieuwe ?
Tja, risico dat je neemt imo ? Past niet / zit slecht / schuurt / etc = nieuwe kopen / ruilen / weet ik veel wat.
Maargoed, je wilt geen BH, maar ik denk niet dat er dekenkussentjes zijn ?!
RianneH schreef:Tja, eens met bovenstaande reacties...
Je zou misschien nog kunnen kijken naar een borstverlengstuk, maar ik weet niet of die op jouw deken passen. Dan kan de bovenste gesp fatsoenlijk vast..
Ikzelf zou in dit geval een nieuwe deken kopen, want deze past niet meer.

Sabinee__ schreef:En je paard gewoon NIET scheren en lekker in zn vachtje laten staan ?
hoop voor je dat dat werkt. iig is dan het harde van de gesp weg... alleen moet je wel even kijken... omdat het nu open is zal het blijven irriteren he... weet niet of het ideaal is om dan iets er overheen te hebben. zou eerder neigen naar even niks erover dat kan schuren, maar dat is bij een geschoren paard niet ideaal... heb je niet voor een weekje een andere deken die de wond vrij houd?
zal daar ook eens naar kijken.