)en wat vinden jullie de voor en nadelen van stalling op een manege?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
. Oh, en het is 500m van een enorm bos.
Nadelen zijn dat je niet op ieder tijdstip in de grote binnenbak kunt rijden, er is vaak les na 18.00 uur. Maar soms mag je er wel bij in rijden. Verder kan ik eigenlijk niets bedenken. Het ligt er maar net aan waar je staat denk ik. Ik zou maar een beetje rond gaan kijken in de omgeving en gaan vergelijken.
bloemkooltje schreef:hmm, als ik jullie zo hoor is de bak binnen vaak bezet. dat is eigelijk de reden dat ik mijn pony een maand of wat in de winter op een manege wil hebben. het is de enige plek in de buurt waar een binnenbak is zodat ik met wat voor weer dan ook binnen kan rijden. maar als er tot tien uur 's avonds lessen zijn wordt dat moeilijk. ga er binnenkort ff langs om te informeren... ik weet nu iig een beetje wat te prijzen zijn

Linda250 schreef:
Ik denk dat je beter kunt gaan kijken naar een pensionstal. Daar worden over het algemeen geen lessen gegeven aan mensen van buitenaf, waardoor de bak minder vaak bezet zal zijn.
Die van mij wil ook nog wel eens naar kindervingertjes happen, dat helpt wel