Ik heb hier op mn huidige plekje een buiten bak longeer kantine en dan een paar stukken waar ze buiten kan.
In de winter als ze echt niet meer het gras op ken dan mag ze een aantal uren in de bak . Ik vind deze bak overigens geen lekkere bak om in te rijden maarja als ik naar een stal ga hier in de buurt kunnen de paardjes vaak maaar een half uurtje in de paddock en voor de rest niet veel buiten behalve in de zomer dan maar de winters zijn de paard hier in de buurt toch wel erg veel op stal.
Dus wat hebben jullie dan liever? Een stal met wat mindere facilieteiten voor jezelf waar het paardje wel veel buiten kan. Of goede facilieteiten voor jezelf waar je paard niet zo erg veel buiten kan?
Overigens niet zo veel ver hier vandaan zijn er ook nog stallen die helemaal geen weidegang mogelijk heden hebben, voor zoon stal zal ik dus never nooit kiezen . Want een paard alleen in een paddock zetten en verders geen gras laten zien heel het jaar door is in mijn ogen niet echt een fijn paarden leven

) en ze heeft er lekker veel vriendjes (staan met zijn 5en in de wei. Ook raampjes in de stal voor frisse lucht, jammer genoeg kunnen ze hun hoofd er niet doorheen steken, dat zou wel leuk zijn.
). Het is vaak kiezen tussen twee kwaden...