Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgens mij valt het met dat glijden wel mee. Ik denk dat stro in de trailer wel wat gladder kan zijn dan zaagsel, zeker in combi met een rubber vloer... Hoewel ikzelf wel gewoon stro heb liggen in de trailer en ik heb nog nooit problemen gehad. Plassen doet ie trouwens niet, niet mét en niet zonder stro..Fitzroy schreef:Ik heb wel altijd een laagje stro in de trailer. Fitz durft anders niet te plassen en dat doet hij zo weer zo al moeilijk op concours. Geen ervaring met uitglijders, trouwens om dat te zien moet je er ook een keer bij gaan
staan.
Hoe weten jullie dan dat je paarden glijden met stro???
Hij plast bij voorkeur in het gras, eventueel in het zand, kan het niet anders dan doet hij het gelukkig ook op die kale vloer
(hebben we een paar maanden terug mogen ervaren)
Fitzroy schreef:Hoe weten jullie dan dat je paarden glijden met stro???
Eleonoor schreef:En tijdens regen wordt mijn klep nooit glad. Er zijn wel verschillen in rubber in de trailers, die van mij lijkt alsof een korrel in verwerkt is en de oppervlak is niet glad maar met structuur. De wat oudere rubbere vloeren die ik ken werden inderdaad spiegel glad, die zijn ook diep zwart en glimmen ook als het droog is.
Die kleine truttebol van een C-pony bij ons die ligt daar wel wakker van maar die staat bijna nooit meer in de trailer. We halen gewoon naar iedere rit alle drollen eruit (die er dan ook altijd in liggen
) en als er geplast is even een emmer water erover heen vanwege de stank.