Coby schreef:Het hele jaar door weidegang, of in de wintermaanden hele dagen in paddocks. Goede buitenbak met goede verlichting.
Ruime boxen (meer dan 3 x 3). Spoelplaats binnen en buiten met warm en koud water.
Voldoende ruimte voor zadelkasten. Kantine of mogelijkheid om thee/koffie te maken.
Wc. Gezellige sfeer. Bos in de nabijheid met begaanbare ruiterpaarden.
En dan natuurlijk ieders wens!! Een binnenbak.
Ik zou hier rond de 180 euro voor willen geven. En woon in het (goedkope

) noorden.
Hihi, voor die 180 euro een binnenbak is wel een hele grote uitzondering, ook in het noorden

Ken een stal met binnenbakje die kaal 100 euro vraagt, dus met zelf hooi en strooisel kopen en weinig krachtvoer kom je redelijk in die buurt.
Een stal hier vlakbij met binnenbak is zelfs goedkoper, maar dan lever je in op hele jaar hele dagen buiten en grootte van de stallen en hoe er opgestrooid wordt.
Dan nog een stal waar het 190 euro per maand was vorig jaar (weet niet of ze inmiddels omhoog zijn gegaan) waar wel alles netjes in orde is en ze zo goed als het het hele jaar op de wei komen. Die stal zou ik zelf overwegen als ik de paarden niet aan huis had. Helaas qua uitrijdmogelijkheden weer minder, want je moet langs een drukke weg via een viaduct over de snelweg toch wel een half uurtje rijden voordat je bij rustige landweggetjes en tenslotte wat ruiterpaden komt... Dan ben je toch meer aangewezen op de trailer.