Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GamblersCup schreef:Ik laat mijn (zweet)dekens wassen door de dekenwasservice. Die hebben grote industriele wasmachines staan. Ik hoef al die haren niet in mijn wasmachine.![]()
Al was de laatste keer geen succes en wacht ik erop hoe mijn laatste deken terugkomt voor de 2e keer: nieuwe wasservice. Mijn zwarte zweetdeken is vrij nieuw, heb ik 2 keer op mijn donkerbruine merrie gehad, meer niet. Krijg de deken gewassen en VOL witte paardenharen terug. Die heeft de winkel dus weer weg laten brengen, dat accepteer ik niet.
Geborsteld als een gek en zelfs afgespoten met een hogedrukspuit maar nog steeds vol met haar en mag daardoor niet eens in de wasmachine van moeders
jamiro schreef:nog iemand tructjes om al die haren van je zweetdeken af te halen voor je m de wasmachine in doet?
Heb m paar weken gebruikt onder een ander dek voor de warmte maar zn halve wintervacht was erin achter gebleven.Geborsteld als een gek en zelfs afgespoten met een hogedrukspuit maar nog steeds vol met haar en mag daardoor niet eens in de wasmachine van moeders