Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het enigste is dat je een stukje naar de binnebak moet rijden, maar dat is wel te doen toch

suus_Mette schreef:Optie 2, zeker weten. Ik sta ook op een stal waarbij ik 5 á 10 minuten moet stappen naar een binnenbak, maar daarintegen staan mijn 2 paardjes zoveel en zolang mogelijk buiten! En dat regendeken, dat is eenmalig (tenzij je paard alles sloopt) dus dat is ook niet zoveel
edit: Hoe zit het eigenlijk met de plek waar je je spullen kan laten? Is er 1 gezamelijke zadelkamer of allemaal losse kasten? En heb je genoeg ruimte?
. Waar ik nu sta zit ik in een apart kamertje voor mensen die nog ff geen kast hebben. Dus daar zou ik ooknog een moeten hebben. En er is ruimte voor de kast op de pensionboerderij. De boxen zijn even groot. cYn schreef:Ik vind het een beetje raar dat je bij de stal waar je nu staat niet eens zelf mag bepalen wanneer je je paard rijd?? Het is toch JOUW paard of zie ik het nu verkeerd?
optie 2 duidelijk!
Zeeuwtje68 schreef:oke dat is duidelijk dus, en wanneer ga je verhuizen?
SB_Beessie schreef:cYn schreef:Ik vind het een beetje raar dat je bij de stal waar je nu staat niet eens zelf mag bepalen wanneer je je paard rijd?? Het is toch JOUW paard of zie ik het nu verkeerd?
optie 2 duidelijk!
Nouw, tis eigenlijk zo. Je mag ze niet naar binnen halen als ze al buiten zijn. En als ik buiten die uren wil rijden, blijft ze de hele dag binnen.
. Plus, je went er heus wel aan als je geen binnenbak heb, als het droog is heb je t immers ook niet echt nodig dus dat scheelt ook.
.