Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vappie_melo schreef:hallo,
hoew vaak staan jullie sportpony's in de wei ik bedoel dan ook echt SPORTpony's
en geen recreatie ofzo,Mijn pony is dik en sloom maar word wel iedere dag gereden
hoeveel uurtjes kan ik haar dan het beste in de wei zeten?
Groetjes Vappie_melo
Vappie_melo schreef:ik versta onder sportpony's pony's die iedere week wedstrijd lopen en iedere dag gereden worden
Abeltje77 schreef:Vappie_melo schreef:hallo,
hoew vaak staan jullie sportpony's in de wei ik bedoel dan ook echt SPORTpony's
en geen recreatie ofzo,Mijn pony is dik en sloom maar word wel iedere dag gereden
hoeveel uurtjes kan ik haar dan het beste in de wei zeten?
Groetjes Vappie_melo
Wil dit zeggen dat je een dikke, slome SPORTpony hebt?
Dani62 schreef:Vappie_melo schreef:ik versta onder sportpony's pony's die iedere week wedstrijd lopen en iedere dag gereden worden
Nou nou, poeh poeh, wát een zwaar leven zeg!! Nee, dat soort pony's kunnen echt niet op de wei, hoor. Dat soort pony's zijn tenslotte van een héél ander soort dan de gewone pony's die geen drol uitvoeren...
Dani62 schreef:Vappie_melo schreef:ik versta onder sportpony's pony's die iedere week wedstrijd lopen en iedere dag gereden worden
Nou nou, poeh poeh, wát een zwaar leven zeg!! Nee, dat soort pony's kunnen echt niet op de wei, hoor. Dat soort pony's zijn tenslotte van een héél ander soort dan de gewone pony's die geen drol uitvoeren...
Nanna schreef:Een pony is een pony, en die moet elke dag de tijd hebben om even pony te kunnen zijn.
Of het een sportpony is of een recreatie pony, ze hebben allebei evenveel recht om op het land te gaan.
Ik vind dat pony's (en paarden) overdag gewoon zo veel mogelijk naar buiten moeten kunnen, en niet gewoon voor maar een paar uurtjes.
annaisabel schreef:Vappie_melo Geplaatst door de TopicStarter : 4 min geleden
Mijn pony staat van morgen's tot avond's in het land maar krijgt geen biks alleen kuil want van biks wordt ze snel te dik
van kuil worden ze ook dik hoor