Steeds bij de fisiotherapeute in behandeling geweest maar niks hielp.
half jaar verder had ik het nog totdat ik smorgens uit bed zou komen en dat wou niet meer .Ik verging van de pijn.
De dokter erbij en die zij je hebt een hernia. Ik schrok verschrikkelijk!!!!Volgende dag moest ik al naar het ziekenhuis daar wouden ze me zienof in geopereerd moest worden. Ze zeiden dat ik eerst door de MRI scan moest voor dat ze een operatie als conclusie trokken,
Ik ben 2 weken geleden door de MRI scan geweest en wacht nog steeds op de uitslag
Maar ze zeggen omdat ik nog maar 23 jaar oud ben en vaak last van mijn rug had met rijden dat het beste voor mij is dat ik stop met rijden(snik)Nou ik werd er koud van toen ze dat zeiden. Maar later als je wat bekomen bent ga je wel nadenken wat het beste voor je is.
dus heb besloten er mee te stoppen met rijden.
Maar ik ga wel mennen met mijn paard dat mag ik nog wel gelukkig
Maar ik zal het rijden wel erg gaan missen
Ik sta namelijk op een pension met veel andere ruiters die goed fannatiek rijden dus is zie het elke dag
Maar ik ben nu de enigste die gaat mennen met het paard is ook leuk.
De eigenaar hebben een zoon van 16 jaar oud die in de rolstoel zit en die houd heel erg van mennen dus die doe ik er een groot plezier mee.
maak ik toch nog iemand gelukkig ermee.
Het is ook zo'n lieve jongen. grote vriend is het van me. Ik doe veel met hem. fietsen slopen wat anders slopen en soms ga ik wel met hem ergens heen. nou ik hoop dat jullie allemaal nog lang van jullie paardrijden kunnen genietten en doe voorzichtig want een ongelukje zit in een klein hoekje.