Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
Mirel schreef:Hoeveel hooi krijgt je paard?
Ik zal beginnen met wat meer hooi voeren want als mijn paard veel stro zou eten is dat voor mij een teken dat hij te weinig ruwvoer krijgt.
Als hij genoeg hij krijgt zou ik me geen zorgen maken. Zelf ben ik altijd wel blij als mijn paard een beetje stro eet want dan heeft hij tenminste wat meer structuur in zijn mest
abigailabby schreef:Ik zie dat veel zeggen dat ze het best mag hebben, maar het is niet zo dat ze weinig eet, ze eet best veel, en laatst heeft het meisje van de andere pony, e stallen aangeveeg, stro hooi en en paar touwtjes en dat heeft ze er bij ONZE PONY in gegooid..en en dat noemt ze hooi voeren, we hebbem zoveelmogelijk geprobeert het hooi eruit te halen, maar niet alles is gelukt, en de volgende ochtend was echt bijna alles weg, dus toen heeft ze weer stro gegeten, terwijl het net beter ging met het hooinet. ze eet wel minder dan aan het begin omdat we het hooinet hebben, maar omdat er toen dat ''afvalstro'' in is gegooid is ze wel weer iets meer stro gaan eten..Mirel schreef:Hoeveel hooi krijgt je paard?
Ik zal beginnen met wat meer hooi voeren want als mijn paard veel stro zou eten is dat voor mij een teken dat hij te weinig ruwvoer krijgt.
Als hij genoeg hij krijgt zou ik me geen zorgen maken. Zelf ben ik altijd wel blij als mijn paard een beetje stro eet want dan heeft hij tenminste wat meer structuur in zijn mest
Ze krijgt bijna een heel hooinet vol elke avond.. dus dat lijkt me genoeg!