Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).Zammie schreef:Ik vind dat je geen goede oplossing probeert te vinden. 1 paard alleen op stal en de rest in oogzicht buiten? Nou, hoe onnatuurlijk kan het....Of allemaal naar binnen of alles buiten laten. Zou jij het prettig vinden, als jij de hele nacht alleen in een donker hokje ergens neergezet wordt? Terwijl je niet weet wanneer je er weer uit komt? Dat het soms even tijdelijk is voor bijvoorbeeld opzadelen enz, daar kan ik me in vinden, maar niet in een hele nacht alleen staan...
een meisje bij ons in de straat die heeft ook een paard alleen thuis en kende het ook niet,eerst alleen op stal en is het nou ook gewend,je kunt moeilijk er van alles bijkopen is niet mogelijk,en mijn pony en nog een paardje staan al jaren dag en nacht buiten... Samantha_T schreef:Absoluut doorzetten. Mijn paard was ook ontzettend hangerig aan andere paarden, maar toegeven was echt niet mogelijk, want anders kon ik nooit meer rijden. Het was even moeilijk, maar nu is Angel super lief als ik haar bij haar vriendjes weg haal.
Succes
Emaartje schreef:Samantha_T schreef:Absoluut doorzetten. Mijn paard was ook ontzettend hangerig aan andere paarden, maar toegeven was echt niet mogelijk, want anders kon ik nooit meer rijden. Het was even moeilijk, maar nu is Angel super lief als ik haar bij haar vriendjes weg haal.
Succes
bedankt voor de goede tip
[/quote]
Ik verlaat ook deze discussie. colunder schreef:Waarom plaats je een topic als je toch niets van een ander aan wil nemen?????
En waarom geef je geen antwoord op de vraag waarom ze niet ook net als je andere pony's buiten kan blijven??
Laat hem/haar lekker bij de andere,jij geen vervelend paard op stal en paard blij!!
Dat er meer paarden alleen op stal staan wil niet zeggen dat dat dan ook goed is!!