Vroeger had ik een hele leuke verzorgster voor mijn paarden tot ze zelf een paard kocht.
Nu wil ze dat paard eigenlijk ergens anders dan op de manege stallen en denken we erover of het een idee is om haar bij mij neer te zetten.
Normaal gesproken zou ik niet snel stalling aanbieden maar nu weet ik wat ik in huis haal. Ze heeft hier per slot van rekening jarenlang rondgelopen.
Het paard zou dan overdag in de wei gaan en 's-avonds en 's-nachts op stal.
Veel luxe heb ik niet, beter gezegd, geen luxe
maar er zijn twee binnenbakken vlakbij en ik heb zelf een buitenbak met gras.De stalling zou inclusief voer zijn, het voeren en waarschijnlijk een paar keer per week uitmesten.
Maar wat is nu een redelijk bedrag om te vragen? ik heb echt geen flauwe notie. Ik hoef er niet veel aan te verdienen maar het zou wel fijn zijn als ik weer wat meer geld beschikbaar heb om de wei en bak te verbeteren.
Hahahahah
Hopelijk komt daar in de toekomst verandering in.

). Als je een stalling aan wil bieden, met hooi, stro, bix, voeren en mesten erbij sluit ik me aan bij de rest. Zo rond dee 150 euro. Je hebt een buitenbak EN weidegang. Ter vergelijking ik stond in Rdam, vol pension, buitenbak en GEEN weidegang en betaalde daar (4 jaar terug) al 465 piek (211 euro!) voor. Ik denk dat je zelfs nog aan de lage kant zit gezien al het werk wat je er voor levert.