Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar 'k weet wat je bedoelt.
SETEFURII_ schreef:Tomaat, komkommer, sla, bloemkool, raspsla, boterhammen, crackers, ijsjes,.. is geen fruitmaar 'k weet wat je bedoelt.
Met ijs zou 'k oppassen, zeker als er een chocolade rand rond zit, dat kan dodelijk zijn, het bevat ook veels te veel suikers wat tot zwaarlijvigheid kan leiden en hoefbevangenheid, etc...
Zie ook dat het brood droog is, anders zou dat kunnen gisten & krijg je kolieken
sorry, 't was te verleidelijk 

1_Daphne_1 schreef:Ik zou ook geen kool geven maar bij mij op stal staat er een die krijgt/en eet echt alles wat los en vast zit, zo ook bloemkool en aardappelschillen. Hij eet zelfs croisant met ham en kaas![]()
Die van mij krijgt eigenlijk alleen maar fruit en bananen vindt ze dan ook erg lekker.
voor de rest is brood haar absolute favoriet maar ze krijgt nooit droog brood ik maak het altijd eerst nat.
Lubberslieke schreef:1_Daphne_1 schreef:Ik zou ook geen kool geven maar bij mij op stal staat er een die krijgt/en eet echt alles wat los en vast zit, zo ook bloemkool en aardappelschillen. Hij eet zelfs croisant met ham en kaas![]()
Die van mij krijgt eigenlijk alleen maar fruit en bananen vindt ze dan ook erg lekker.
voor de rest is brood haar absolute favoriet maar ze krijgt nooit droog brood ik maak het altijd eerst nat.
waarom maak je het brood nat, dan gaat het toch juist gisten of niet??

en dat eet hij in een keer en dan krijg je een heerlijke slijmblurry xD Lubberslieke schreef:1_Daphne_1 schreef:Ik zou ook geen kool geven maar bij mij op stal staat er een die krijgt/en eet echt alles wat los en vast zit, zo ook bloemkool en aardappelschillen. Hij eet zelfs croisant met ham en kaas![]()
waarom maak je het brood nat, dan gaat het toch juist gisten of niet??
Nickas schreef:Fruit geen beperking, maar geen koolsoorten voeren!