Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

suusiejj schreef:Gelukkig hebben de luchtzuigers nu een band om zodat ze het niet doen en mijn pony en andere paarden/pony's dit niet zien
suusiejj schreef:Jep luchtzuigen indd ook, eerder deed een paard bij ons op stal dit nooit, ze kwam aan bij ons en 3weken later was ze ook aan het zuigen..
Gelukkig hebben de luchtzuigers nu een band om zodat ze het niet doen en mijn pony en andere paarden/pony's dit niet zien
Mayflower_ schreef:Mijn twenter heeft het luchtzuigen nu ook overgenomen van een weidegenootje. Dan staan ze samen te luchtzuigen aan het hek. Ik heb hem een tijdje in een andere wei gehad bij andere paarden, maar hij werd ongelukkig, toen heb ik hem maar weer bij de eerste groep gezet. Nu begint hij er sinds een week weer mee..
vorame schreef:Mayflower_ schreef:Mijn twenter heeft het luchtzuigen nu ook overgenomen van een weidegenootje. Dan staan ze samen te luchtzuigen aan het hek. Ik heb hem een tijdje in een andere wei gehad bij andere paarden, maar hij werd ongelukkig, toen heb ik hem maar weer bij de eerste groep gezet. Nu begint hij er sinds een week weer mee..
Wat krijgen ze daar te eten?
Staa ze de hele dag buiten of even?
Mayflower_ schreef:Hij staat 24/7 buiten en hebben 1.5 hectare land vol gras met zijn 5en. Meer dan genoeg lijkt mij.