Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

carola schreef:Ik ben heb een tijdje een bijrijdstertje gehad voor m'n oude pony, maar nooit meer!
).. ga meestal gewoon het weekend met Amanda (Rooslover) mee en soms door de weeks.. en dan gaan we alle paarden langs, dus zeg maar gewoon btje klooien op stal. Uitmesten, poetsen verzorgen enz.. vind ik net zo leuk als rijden en doe het ook graag..
Hij is de hele dag gebleven om me te kijken...
)
Hij heeft laatst wel iets over de manier van uitmesten gezegd, maar dat zei hij gewoon heel vriendelijk, van : jullie zijn eigenlijk wat te netjes, te precies. Hij zei niet zo van jullie moeten zuiniger gaan doen of zoiets. Hij laat ons lekker gaan.
Maar verder hoeven we er niets voor terug te doen. We rijden wanneer we willen, we komen wanneer we willen, we moeten niets, echt heel relaxed. Ik beschouw Genderose echt als MIJN paardje. Laatst had de boer even op haar 'gereden' en zei toen: Sorry ik had even je paard gepakt, ik hoop dat je dat niet erg vond"
LEuk toch?!
Op zulke momenten is het jammer dat ze niet echt mijn paardje is. Maar verder heb ik neits te klagen hoor.