Volgend jaar heb ik eindexamen Havo en dan wil ik een HBO opleiding gaan doen, waarschijnlijk chemie. Ik wil nu graag een pony kopen, het liefst een shetlander of een kleine welsh. Het geld heb ik opzich wel, toestemming van ouders komt er langzaam aan, maar dat wordt uiteraad geregeld voor ik ook maar enigsinds op zoek ga naar een pony.
Maar nu is de vraag of ik er wel tijd genoeg voor heb... Ik haal voor de meeste vakken met gemak (zonder al te veel te doen) een 7 of 8. En zoals ik al zei ga ik gelijk na mijn diploma studeren. Ik ga vlak bij huis studeren en kan aan huis wonen tot mijn studie af is gerond.
Hebben jullie er ervaring mee, een studie en een pony (en werk) met elkaar combineren? Zo ja, hoe gaat dat, makkelijk redelijk of moeilijk?
En voor de zekerheid even de kosten controleren

Ik wil m 24/7 op wei hebben en dat kan voor minder dan 50 euro per maand hier.
Hoeveel extra kosten kan ik er op rekenen? En vooral hoeveel kost de gemiddelde verzekering? Ik wil absoluut niet gaan rijden (arme pony zakt dan in
), maar wel mennen.Alvast bedankt!
Lauren

Enige nadeel is dat hij qua conditie achteruit gaat, maar dat wordt terug opgekrikt in de vakantie