Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Judje schreef:Ga je het ook door Gallagher aan laten leggen? Mag hoor, maar zelf doen kost minder en is echt niet moeilijk.
Maar qua zicht: maakt het niets uit. Als je een rondje langs de omheining loopt de eerste keer dat ze in een wei komen weten de paarden direct tot waar ze wel en niet mogen komen en stoppen ze dus ook eigenlijk altijd op tijd.
Mag ik vragen waarom je voor dat koord heb gekozen?
Koord is imo namelijk minder veilig, omdat het meer snijdt. Daarnaast zou ik de breekkracht in de gaten houden, want een te grote breekkracht zorgt ervoor dat eerst de paardenbenen kapot gaan en dan pas het koord.
branki schreef:Er komen veren tussen om de draad strak te houden, alle palen moeten er ook nieuw in. Dat worden trouwens kunsstof palen.
wij hebben alle houten palen er keurig zelf ingeslagen, met dank aan mijn vriend die enorm sterk is!
maar dat was ook echt helemaal bruin.

en toen heb ik dus de knoop toch maar doorgehakt en voor wit gekozen.
maar mocht het niet zo zijn dan zou ik je aanraden om eens op ebay.de te kijken. Daar kan het nl voor de helft goedkoper