) ? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) ? kim20 schreef:Ik ben zelf een bijrijdster/verzorgster. Ik zag je advertentie staan op marktplaats!
Ik vind het zelf altijd belangrijk dat je dezelfde ideeen hebt over de omgang en het rijden. Ook bijvoorbeeld jullie meningen over hulpmiddelen, zoals sporen, hulpteugels ed.
Het is inderdaad belangrijk dat je op 1 lijn zit met je bijrijdster. Mijn bijrijdster wilde alleen maar recreatief rijden en ik was druk bezig met het trainen van Omar en dressuren en dat vond zij maar niets en brak in de 2 dagen af wat ik net had opgebouwd. Ik denk dat je daar ook goed op moet letten als je een bijrijdster zoekt.
Schrijf voor jezelf op wat je van een bijrijdster verwacht en wees ook eerlijk tegen haar en duidelijk. Mag ze in de toekomst buitenrijden... wil je dat ze gaat lessen met Yen e.d. Western of dressuur
Bijzetteugels of niet
Het is inderdaad erg moeilijk om een 1e indruk van iemand te krijgen en te kijken of iemand echt serieus is of even voor de zomer nog een paardje wil en in het najaar geen zin meer heeft

kim20 schreef:Het niveau is ook niet zo heel belangrijk denk ik. Als ze jou paard op een verantwoorde manier beweging kan geven, zonder dingen te verpesten die jij hebt aangeleerd is het toch goed.

. En ik niet alleen, ik ken meerdere mensen die iemand zoeken. Iedereen lijkt hier wel een eigen paard te hebben of zo. Ik heb ook op de manege gevraagd, maar niks hoor. En ik ben echt niet zo veeleisend en wij hebben ook best leuke paarden
.
vamp"]
[quote="Tessebes schreef:Of ze op dezelfde manier als jij met het paard omgaat
Wat dus niet?