Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nikka schreef:Ik zou ook zeker eerst de buren polsen, om een hoop gezeur voor te zijn. Weet je al wat je met de mest gaat doen?
ponygekje21 schreef:Oke dankjewel. Alleen heb ik eigenlijk zoiets van, het maakt me niet uit wat mn buren ervan vinden, het is mijn tuin en als ik de vergunning krijg voor de stallen doe ik het toch of de buren het er nu mee eens zijn of niet..
Citaat:Alleen heb ik eigenlijk zoiets van, het maakt me niet uit wat mn buren ervan vinden, het is mijn tuin en als ik de vergunning krijg voor de stallen doe ik het toch of de buren het er nu mee eens zijn of niet..
djoni schreef:Citaat:Alleen heb ik eigenlijk zoiets van, het maakt me niet uit wat mn buren ervan vinden, het is mijn tuin en als ik de vergunning krijg voor de stallen doe ik het toch of de buren het er nu mee eens zijn of niet..
Ik weet niet hoe je relatie met je buren is, maar dit lijkt me niet echt de jusite houding. Je buren zouden kunnen klagen over stank of gleuids overlast, en dan ben je ver van huis. Ik zou gewoon even met ze overleggen
lovelucydan schreef:kom nou zeg het is toch jou tuin, jouw grond (zeker als er een stuk tussen zit, heb ik het wel over min. 15 a 20 meter) ik zou gewoon een aanvraag voor een schuur in dienen.
als de relatie goed is met de buren zou ik het wel even melden wat je gaat doen, maar je gaat toch niet van je buren aflaten hangen of jij wel of geen paarden neemt.
ponygekje21 schreef:lovelucydan schreef:kom nou zeg het is toch jou tuin, jouw grond (zeker als er een stuk tussen zit, heb ik het wel over min. 15 a 20 meter) ik zou gewoon een aanvraag voor een schuur in dienen.
als de relatie goed is met de buren zou ik het wel even melden wat je gaat doen, maar je gaat toch niet van je buren aflaten hangen of jij wel of geen paarden neemt.
Zo denk ik dus ook![]()
We gaan nooit met de buren om we weten hoe ze heten meer niet, we zien elkaar nooit, er zit idd zo'n 15 meter tussen onze huizen in.
Ze zullen het niet eens merken als er pony's staan alleen als we ze naar de weide zouden brengen. De tuin is zo afgeschut dat je het niet eens zou kunnen zien!