Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Doen ze bij mij weer eens niets mee... Cementkuip is inderdaad leuk maar voor mij minder want daar zit water in. Ik ben zo'n type die naast drinkbakken ook nog een kuip neerzet want zeg nou zelf het is veel lekkerder om flinke slokken uit een glas te drinken als je dorst hebt ipv slokje voor slokje!
wuswa schreef:eilleen333 schreef:Je wortelen onder water zetten, dan blijven ze langer goed. Dan kan je tenminste een 25 kg zak kopen en hoef je je paard niet vol te proppen om te voorkomen dat ze gaan rotten.
Die is goed! Je hebt ze dan zeker binnen staan want het water mag natuurlijk niet bevriezen.
. 

wuswa schreef:Maydine schreef:Een ouwe skippy-bal daar vermaken mijn paarden zich echt UUUUUREN mee! Erg grappig om te zien!
Hoe zorg je er dan voor dat ze niet met een voet in de handgreep gaan staan?? Ik heb die ooit eens met tape 'dichtgeplakt' maar het slopen van het tape was toen leuker dan de bal...
trekruiter schreef:Een jong paard dat graag bijt,
Je smeert de mouw van een oude jas in met bruine zeep,laat hem maar bijten.
Na 3a'4 x ligt de mond open,en t'is ook alweer afgeleerd.
Een paard dat stampt met de achterbenen ,als je achterlangs passeert?
Hoofdstel met bit erin,aandoen.
Dressuur singel op de rug ,en dan een touw verbinden met het gebit,via de singel en verbinden met het achterbeen(boven de kogel).
Telkens hij slaat,snakt zijn hoofd naar achter,leuk is anders.