Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
JolandaVrind schreef:Nog een tip voor de lui die er altijd last van hebben dat ze er bijna afvallen.
Ga ongv. in het midden van de paard zijn rug zitten.
Het zit het lekkerste en je hebt dan ook geen last van de schoft!
Het helpt echt en het hobbelt een stuk minder.

JolandaVrind schreef:Nog een tip voor de lui die er altijd last van hebben dat ze er bijna afvallen.
Ga ongv. in het midden van de paard zijn rug zitten.
Het zit het lekkerste en je hebt dan ook geen last van de schoft!
Het helpt echt en het hobbelt een stuk minder.
Probeer het maar is!
Als je de uitslag hebt pb me dan ff zodat ik nog paar lui van de manege kan overtuigen dat het zo is.
Ze willen me niet geloven
}>
Daar leer je nu juist van zitten, uitstappen zonder zadel kan iedereen. (oke je zit wel minder stevig). Ik had het vandaag nog ik zat even zonder zadel, maar met deze wind is mijn tinker wel erg vrolijk dus we vlogen alle kanten op. Toen sprong hij onverwachts de andere kant op en zat ik zo'n beetje op zijn hals. Toen gingen we in een piroetje bok steiger, bok steiger, en toen keihard naar stal. Na afloop heel hard gelachen,
we kwamen echt niet meer bij. We lachten natuurlijk alleen omdat het allemaal goed afliep (ben gelukkig blijven zitten, scheelde niet veel hoor). Maar als ik niet gewend zou zijn aan zonder zadel rijden was ik denk ik gevallen, dus ik ben blij dat ik dat wel ben.