Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mando schreef:Ik denk voor die omgeving dat het wel meevalt.
Ik stond in Bergschenhoek voor 285. zelf mesten wel een binnenbak/buitenbak/warm-koud water/longeerpaddock/weide in de zomer....brok/hooi/stro.
Dus het valt mee hoor. Je kan het niet vergelijken met de prijzen hier in het Noorden maar dan zit ik ook op 200 euro met binnenbak/2x buitenbak/stapmolen/volpension/land vanaf dat het weer goed is.... dus niet wachten tot 1 mei
WilHuM schreef:Ik stond op een stal met 20x40 bak slechte bodem, Solarium voor 1 euro per keer. Wasplaats met koud water. Kantine. Zadelkamer. 2x per dag biks. 1x per dag hooi (voor sommige paarden 2x). Vlas of stro onbeperkt. Zelf uitmesten. Prijs excl biks. Voor dit alles betaalde ik 225 euro.
Sta nu op een stal met elke dag paddock zomers op de wei. Buitenbak 20x60 met tappijtvezels (goede bodem). NIET zelf mesten. Kantine. Zadelkamer (afsluitbaar). Gratis solarium. Wasplaatst met warm en koud water. 5x per dag hooi. 3x per dag biks. Iemand die goed op mijn paard let. Geen grote groepen paarden. Netjes aan de hand op stal. Goede stallen met matten. Prijs incl mesten en biks. Dit alles voor 175 euro per maand.
Nu zitten wij in het noorden en zijn de prijzen zowiezo al heel anders. De eerste stal is 1 van de duurste pension stalling in de buurt.