Ik help nu een half jaartje bij een klein handelsstalletje. Hier staan 7/8 paarden. Nu staat er sinds een paar maanden een veulentje van 6 maanden (fries). Paardje kwam hier geheel kaalgeschoren, kapotte oren enz. Heeft er weinig voor gegeven. Heeft geen papieren niets, maar was een bekende van de eigenaar, en dat "zat wel goed". Nou na een week of 3 begon zijn been te zwellen als een gek! Heeft 2 keer penceline kuur gehad en na 3/4 maanden is het nog steeds heeel dik!(Niet via een erkende dierenarts) Ik heb gevraagd wat hij eraan gaat doen en hij wacht het af tot de lente, gaat ze naar buiten (staat nu nog hele dagen binnen) en hopen dat het over gaat.
Vandaag even nagekeken (blote oog, ikzelf) en zag dat haar hoeven volledig uitgegroeid waren, been was dit en warm maar liep niet écht mank (galoppeert buiten ook).
Wat kan ik als buitenstaander hieraan doen? Ik zou zo graag haar meenemen, helemaal na laten kijken, bekappen en lekker de wei in..
Graag advies, geen verwijten

Jij hier! Bij woudenberg bedoel je? Ow da's fijn, ga ik even informeren, weetjij hoe duur en wat erbij zit dan? Staat dat op marktplaats?