Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Een stal zoeken is ook heel handig, maar die heb je denk ik al. Voer zal wel inclusief zijn denk ik. Een borstelset is al wel leuk en handig om te hebben 
)
thommie schreef:Neem aan dat je dat zelf ook kunt bedenken als je al met de gedachtes rondloopt om een eigen paard aan te schaffen. Sorry hoor!
Kijk welke spullen je gebruikt bij je verzorgpaarden en schaf dat aan voor je toekomstige paard!
Mijne is ook 2,5
(bijna 3!) Ik heb inmiddels
Je kunt het beter verspreid kopen dan alles in 1x! Jeanine84 schreef:Allemaal zooi, dat moet je kopen! En dat is heeul leuk en heeul slecht voor je bankrek.Mijne is ook 2,5
1 halsters + touw
Poetskist + inhoud
Longeertouw ( kan handig zijn hoeft niet )
Gewoon lekker vanalles kopenJe kunt het beter verspreid kopen dan alles in 1x!
jackgirl schreef:Jeanine84 schreef:Allemaal zooi, dat moet je kopen! En dat is heeul leuk en heeul slecht voor je bankrek.Mijne is ook 2,5
1 halsters + touw
Poetskist + inhoud
Longeertouw ( kan handig zijn hoeft niet )
Zo ik heb even de nutteloze dingen weggehaald.
Voor een 2 jarige heb je nu nog helemaal niet zo veel nodig, per direct.
Daarnaast je voer ed eventueel als dat niet bij je stalling inzit.
Jeanine84 schreef:Allemaal zooi, dat moet je kopen! En dat is heeul leuk en heeul slecht voor je bankrek.Mijne is ook 2,5
2 winter dekens
Dekjes
2 zweetdekens
2 halsters + touwen
Mijn eigen (dure) zadel en een goedkoop zadeltje voor het zadelmak maken
Hoofdstel
Peesbeschermers
Poetskist + inhoud
Longeertouw + singel
Anti klit
maj0 schreef:Jeanine84 schreef:Allemaal zooi, dat moet je kopen! En dat is heeul leuk en heeul slecht voor je bankrek.Mijne is ook 2,5
2 winter dekens
Dekjes
2 zweetdekens
2 halsters + touwen
Mijn eigen (dure) zadel en een goedkoop zadeltje voor het zadelmak maken
Hoofdstel
Peesbeschermers
Poetskist + inhoud
Longeertouw + singel
Anti klit
Waarom eigenlijk 2 zweetdenkens en 2 winterdekens? Je hebt toch ma 1 paard? Of zie ik dat nou verkeerd
thommie schreef:Stendo: Dat is waar. Maar ik dacht, als je niet eens weet wat je nodig hebt voor een paard... dan vraag ik me af of het wel verstandig is om uberhaupt een paard te kopen.
Maar inderdaad misschien is het niet zo handig neergezet door de TS, maar ik blijf er bij dat je zulke dingen echt wel zelf kunt bedenken, als je een beetje met paarden omgaat
Jeanine84 schreef:maj0 schreef:Waarom eigenlijk 2 zweetdenkens en 2 winterdekens? Je hebt toch ma 1 paard? Of zie ik dat nou verkeerd
Als het koud is moet ze misschien onder 2 dekens staan? Of als er 1 kapot gaat?(praten we over volgend winter, nu heeft ze geen deken op) idem dito voor de zweetdekens?
Tamadine schreef:Morgen ga ik kijken alleen raad iedereen het me af en dat vind ik wel erg vervelend, maar ja, ik moet toch zelf beslisssen...
Ga op je gevoel af en denk er goed over na 
)