De rest staat allemaal alleen:
Draver ruintje
KWPN ruin
Friese hengst
KWPN merrie
Fjorden merrie
Ze hebben een paddock zo groot als een halve bak zeg maar. De friese hengst blijft zowiezo alleen.
Laatst wou de eigenaresse van de draver ruin eens proberen of hij samen kon met de fjordenmerrie. Ze stonden al naast elkaar in de box, dus ze kenden elkaar al een beetje. Ik vond het eng want ik kende die draver en heb die fjorden merrie haar benen helemaal in beschermers gewikkeld
Eerst lieten ze elkaar kennis maken over het hek, dat ging goed. En toe samen in de paddock. De eerste 10 minuten gingen goed, en toen opeens een afschuwelijk gegil van beide paarden en zaten ze elkaar met gestrekte benen te schoppen. De draver ruin zijn achterbenen waren kapot en de merrie had niets doordat ze beschermers om had. Die komen dus niet meer samen
Misschien dat we de KWPN merrie eens met die fjorden merrie proberen, de KWPN merrie is 1,5 en de fjordenmerrie is 10. Maar ik weet niet of we dat nog een keer durven...
Hoe doen jullie dat als je twee paarden bij elkaar wilt zetten? Laten jullie ze vechten tot er een over geeft? Hoe laten jullie ze aan elkaar wenen voordat jullie ze samen zetten?