Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) zo nat wordt...
, hoe verdeel je het zaagsel over de stal? x_Marr schreef:Uhm een belg in een stal van 3 bij 3!?
Geen wonder dat het midden(heeft ie wel zijkkanten over) zo nat wordt...
Maargoed, hoe verdeel je het zaagsel over de stal?

patsur schreef:Imker op bokt is een experiment aan het doen met stro-korrels. Misschien kun je dat topic eens doorlezen en het wellicht proberen?
alissaaa schreef:stro?
Reneey schreef:patsur schreef:Imker op bokt is een experiment aan het doen met stro-korrels. Misschien kun je dat topic eens doorlezen en het wellicht proberen?
Ja had het al gelezen .. kreeg een link van een vriendin van stal.
Maar ja ik durf niks aan te gaan zonder ckerheid .. heb al zoveel geprobeerd en heb t geld niet om weer te gaan investeren in iets wat misg tog niet helpt.
Bouw op enige zekerheid voordat ik iets ga ondernemen.
Daarom hoop ik mensen te vinden hier met hetzelfde probleem die dus de ervaring hebben en eventueel DE OPLOSSING hebben.
En ja het paard waar zij het over heb in die topic doet nou niet bepaald hetzelfde als mijn paard en zoals ik al zei ik heb een knol staan van 800 kilo dat scheelt behoorlijk wat met een paint die een rondje draait.
mrie schreef:Hoe oud is de belg van je en is het een ruin of merrie?
lotteElb schreef:Snachts niet laten drinken. Sommige paarden gaan als ze leiding water krijgen ineens extreem veel drinken. Overdag kan hij zat drinken, dus probeer het eens een tijdje zonder drinken.