Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_i_R schreef:@ alle mensen die hun paardje gewoon op het land durven te zetten: Zijn jullie nooit bang dat ze zich vreselijk verstappen? Ze hebben hier nog vrij lang in het land gestaan waardoor er behoorlijke putten inzitten. Ik vrees dat ze niet niet zonder zere plekken het land weer uitkomen als ze erin zouden staan... Echt heel zonde want van mij mogen ze t hele jaar door lekker naar buiten

Rosie_Posie schreef:Kan zijn dat alleen de bovenlaag van de bak bevroren is.
Even zelf flink op springen, als dan daaronder het zand loskomt kun je prima rijden. Zeker nu het wel wat warmer is geworden

Vliendertje schreef:Bij ons word er 1x in de zoveel tijd stro + mest door de bak heen gemengt... dit zorgt voor een vlakke bak, na een goeie regenbui kun je binnen 15 min. weer rijden en bijna niet bevroren!
Eventjes slepen voor je gaat rijden.
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord! Sto + mest door de bak heen??? En ligt er wel zand in dan?JacLoVesGer schreef:Vliendertje schreef:Bij ons word er 1x in de zoveel tijd stro + mest door de bak heen gemengt... dit zorgt voor een vlakke bak, na een goeie regenbui kun je binnen 15 min. weer rijden en bijna niet bevroren!
Eventjes slepen voor je gaat rijden.
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord! Sto + mest door de bak heen??? En ligt er wel zand in dan?
Ik zou gewoon wachten tot de bak niet meer bevroren is en dan gewoon weer lekker het rijden oppakken. Het is heus niet erg als je 2 dagen niet rijd, dan ga je lekker wandelen, als ze er maar wel uit komen en niet 24 uur per dag op stal staan.