Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

cas schreef:Waarom zet je dan geen emmer water neer? Is toch geen moeite. Dieren moeten altijd vers water tot hun beschikking hebben.

Silence schreef:Dat ie niet aan huis staat is geen excuus.
Even een specie-kuip halen bij de bouwmarkt.
Deze elke avond even checken en je paard heeft gewoon altijd water.
Maar ik zal eens met de staleigenaresse overleggen of er een mogelijkheid is tot het plaatsen van een kuip. 

Welshcobfan schreef:Speciebak schuif je wel makkelijk aan de kant, je hebt ze in allerlei soorten en maten. Als je die aan de rand zet, kun je wel makkelijk even verschuiven.

Anne_GTI schreef:Welshcobfan schreef:Speciebak schuif je wel makkelijk aan de kant, je hebt ze in allerlei soorten en maten. Als je die aan de rand zet, kun je wel makkelijk even verschuiven.
Ja, en de paarden ook

Welshcobfan schreef:Waarom denk je dat ik er een tijd een stoeptegel in had: konden ze het iig niet omgooien
Mijn paard heeft een zwerfkei van ca. 15 kg als speelbal in zijn stal. Stoeptegeltje is peanuts. Denk dat ie me keihard gaat staan uitlachen en de bak al om ligt voor ik binnen ben. Daarom hebben ze ook een grote betonnen drinkbak in de wei.