Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Magica schreef:Ja oké, maar goed. De manege lessen zijn niet afhankelijk van haar. Er zijn nog meer manege pony's over. Alleen zij is zo gemakkelijk enzo dus die pakken ze eerder voor de lessen.
Magica schreef:Ja oke, die € 250 euro omvat alles neem ik aan; hoefsmid, dierenarts, wormkuur etc.
En voor € 145,- wordt ze gestald met eten erbij en moet ik zelf de hoefsmid en dierenarts etc zelf betalen.
Maar toch geloof ik niet dat ik 12 maanden lang, elke maand € 100 voor haar kwijt ben aan dierenarts kosten en hoefsmid etc.
ja ik weet het ik ben gek hahah. Maar goed voor die € 250 euro heb ik alleen het voordeel dat ze niet meer in de lessen loopt. En ze loopt soms nog al wat uren op een dag :-(
Jeanine84 schreef:Ik vind het nogal wat hoor...dat betaal ik nog niet eens maandelijks voor mijn eigen paard
celano schreef:Jeanine84 schreef:Ik vind het nogal wat hoor...dat betaal ik nog niet eens maandelijks voor mijn eigen paard
Maar daar heb je wel de aanschaf van betaald en jij bent degene die het risisco loopt op overlijden, ziek worden etc. Dus niet vergelijkbaar volgens mij.
En als je een leasepony niet mer wilt, dan zeg je het contract op. Met een eigen paard werkt dat niet zo.