Maar kun je zo'n broek wel goed schoonkrijgen, m'n huidige 'witjes' gooi ik vlot op 60 c in de wasmachine......met leer is dat onmogelijk.
Dus blijft zo'n broek mooi?
Welke merken, modellen zijn aanbevelenswaardig?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik gooi hem gewoon in de wasmachine en hij ziet er na een jaar nog perfect uit en zit nog steeds goed
Ik vind het een aanrader en ik denk als ik in de toekomst een witte rijbroek moet gaan kopen voor wedstrijden dat ik er ook 1 wil met leren zitvlak. Ik denk dat het dan ook weer een Pikeur wordt!
Picasso schreef:Jasses ik vind het vreselijke broeken, die met leren zitvlak bedoel ik. Je schuift niet meer over het zadel maar wel IN je broek. Hahaha, nee hoor, één keer, maar nooit meer!

Maar mijn moeder gaat hem gelukkig proberen te maken.
Grappi dat sommigen van ons eigenlijk niet met zo'n broek kunnen rijden. Degene die niet schuiven in het zadel maar wel schuiven in zo'n rijbroek hebben waarschijnlijk heel glad ondergoed aan. De mensen die zich openrijden in zo'n broek hebben waarschijnlijk katoen ondergoed aan. Heb het namelijk zelf allemaal uitgeprobeerd
Met het een begon ik te schuiven en dat katoenen ondergoed neemt wel heel leuk vocht op maar in zon' rijbroek met lerenkont gaat dat schuren. Zorg dus voor ondergoed met Microfibre, werkt echt super (Ik had namelijk altijd doorrijplekken
en nu nooit meer
)