Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, heb je hele mooie faciliteiten verder? 
]

ecyoj schreef:Bij ons geen prijsstijgingen tot nu toe. Ze staan allemaal bij ons op zaagsel. En iedereen mest twee keer in de week met ze tweeen alle stallen.
@montignac op zaagzel handmatig uitmesten. en hoe doen ze dat met stro dan ieder paard moet toch gemest worden. Beetje raar dat jij dan meer moet betalen.
Bij ons staan twee paarden op zaagsel, de mijne en zijn buurman. De rest staat allemaal op stro en dat wordt machinaal uitgemest met een bobcat. De wanden van de stallen kunnen naarvoren worden geschoven en de paarden staan dan in lege "stallen" in het midden van de gang. Iedere woensdag worden alle stallen compleet uitgemest en de paaden staan vervolgens op een zeer royale laag stro.
465 voor 1 paard....
Montignac schreef:Vanwege de kostenstijging van het aanschaffen van stro zijn de kosten bij onze pensionstal vorig jaar verhoogd met 25 euro per maand.
Onlangs heb ik een brief gekregen waarin een verhoging van de kosten worden aangegeven en om een lang verhaal kort te houden en jullie allerlei berekeningen te besparen komt het erop neer dat ik per 1 januari 2009 465,- euro per maand moet gaan betalen. Het is een prijsstijging van 12%.
Ik ben benieuwd naar prijsstijgingen bij jullie pensionstallingen (als dit van toepassing is natuurlijk), of dit is onderbouwd en hoe de algemene reacties zijn van medepensionklanten. Vul a.u.b. de poll in en geef hieronder aan wat jouw mening of ervaring hierover is.
Thanks