Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jesito schreef:Heeft je paard schuilmogelijkheid op de wei waar die dag en nacht staat?
En rij je dagelijks dus moet je veel door het donker?
Als je veel rijd en er is geen mogelijkheid voor je paard om uit de regen en wind te gaan staan zou ik voor de pensionstal kiezen waar die snachts op stal kan.
Vraag goed na of de paarden zomer en winter overdag op de wei komen, want op sommige stallen komen ze in de winter wel heel beperkt buiten.
Nou ligt het alleen nog aan jouw portemonee
friesiszwart schreef:Zowie zo naar stal, geen discusie over mogelijk.
Citaat:Hoe vaak kom je niet net niet helemaal terug van het rijden en dan moet het paard in de kou blijven staan.

friesiszwart schreef:Hoe vaak kom je niet net niet helemaal terug van het rijden en dan moet het paard in de kou blijven staan.
, maar in mijn persoonlijke situatie krijgt mijn buitenpaard 2x per dag ruwvoer van mijn 'pensioneigenaren' 's winters en ik hoef geen stal uit te mesten of me druk te maken als ik eens een dagje geen tijd heb om met mijn paard te werken.
. Bij ons heeft poep scheppen weinig zin, dat is al een hele dagtaak op zich (als je niet langer bezig bent), beetje te groot stuk land.
of het zeil weer netjes dicht moet knopen waar het hooi onder ligt, maar goed... alles is op te lossen en nogmaals... Ik zou voor geen goud willen ruilen !
)